Historia Przytycia Dawida.

Pamiętam dzień, moją własną historię przyrostu masy ciała zaczęło. Chcę tylko odzyskać od grypy i w mojej mądrości, że byłoby dobrym pomysłem, aby zobaczyć ile waga straciłem. My wychudzony, 5 stóp 8 cali rama ważyła aż o 112lbs (martwe w dniu 8 kamień).
Aby być sprawiedliwym i nie jadł przez dwa dni potęguje fakt, byłem bardzo prawdopodobne, odwodnione. Mimo to cieszę się, że wszedł na wadze, kiedy nie dlatego, że pchnął mnie do progu, a ja wiedziałem, że muszę coś z tym zrobić.
Miałem 18 lat w czasie i nie wiedział nic na temat mechaniki przyrost masy ciała. I nie wiem gdzie zacząć szukać. To było, kiedy zacząłem Science Sports kilka miesięcy później, że nagle zostali wtajemniczeni wiele wiarygodnych, aktualnych aktualnych informacji związanych z kontrolą, wagi metabolizm i treningu siłowego. Potem uderzył problem stoimy wszyscy w 21 wieku, przytłaczającej ilości informacji. Od wzniosłości do śmieszności, jeden wspólny mianownik był stałym sprzeczności.
Przez pięć lat próbowałem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych masy ciała, które zaangażowane szkolenia dwa dni w tygodniu na pięć dni w tygodniu, negatywne powtórzenia do statycznych szkolenia skurczu, przy nadzbiorami, zestawy spadek, wolne ciężary w porównaniu maszyn. I był konsekwentny, nie będzie więcej niż tydzień bez podnoszenia ciężarów. I jadłem dużo na wadze, tak myślałem.
My ciała niewątpliwie lepsze. I była stonowana, ale nadal bardzo chuda. Otrzymałem mięśni początkowo ale osiągasz kres bardzo szybko zarówno w moje siły i masy ciała.
W końcu niechętnie określonych winy z genetyki. Liczba osób widziałem, począwszy od siłowni, słabszy ode mnie, tylko do przekroczenia mnie w ciągu kilku tygodni, i złamał wszystkie zasady szkolenia w książce. Frustrujące, co najmniej! Tak więc musi to być genetyczne. Właśnie pecha.
Co nie udało mi się w tamtych czasach doceniać to, że, moim zdaniem, genetyka pojawiają się jako tendencje, a nie twarde zasady. Mój metabolizm, mój system hormonalny, mój włókien mięśniowych makijaż i inne parametry fizjologiczne się utraty łatwe i masy na wadze trudne, ale nie niemożliwe.
Odkryłem, jak wielu innych, że można wpływać na rzeczy, takich jak przemiany materii i hormonów poziomach, a nawet włókien mięśniowych. Tak, to wymaga wysiłku i dyscypliny, ale trwa to, co sprawia, że ​​warto pościg.
I nigdy nie będzie kulturystą lub bramkarz, ale nigdy nie chciałem tego. Chciałem po prostu być dobrym waga dla mojego wzrostu, wygląd bardziej męski i ciała Byłem dumny, aby pokazać na plaży. W tym celu myślę, że z powodzeniem. I teraz ważą 160lbs (około 11,5 kamienia) i udało mi się zachować moje procent tłuszczu do około 10%. Jestem całkowicie zadowolony z tego, patrzę, przy jednoczesnym dążeniu do poprawy mojego ciała przez cały czas.

Share this post!

Bookmark and Share

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajny artykuł, sporo informacji o dieta na masę! Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

http://www.leanhybridmuscle.com/muscleshifting.htmsprawdź to

Prześlij komentarz

Tu Wpisz Swój Komentarz!